tisdag 15 mars 2011

piss dag




.....menas med en riktigt usel dag ,tråkig ,inget kuligt som händer. vaknade o klev upp 06.40 tidigt som vanligt. drack morgonkaffet följde med o tog en morgonpromenad när oscar gick till skolan . då jag kom hem igen var jag fortfarande rastlös så jag gjorde en köttfärspaj vid 08.30 i morse ,för att ha nåt att göra. efter det tog jag nästa promenad och svängde förbi solariet sen hem igen och har tvättat kläder ,hängt o vikit tvätt ,diskat ,plockat och VILAT i soffan framför tvn. och jag är fortfarande rastlös......vad ska jag göra åt det?


pojkarna kom hem hungriga ,dem ville inte äta köttfärspajen så snäll som jag är fick dem pengar och gå i väg på grillen för att käka.


fint o soligt väder idag kanske jag skulle ta en promenad....hej hej

Inga kommentarer: