onsdag 9 mars 2011

funderar

....på att krypa under täcket o läsa en stund. fick trevligt middagsfrämmande idag och fick gott betyg för min mat.=) ikväll har jag mest varit hemma medan de andra är o skruvar ,oscar har varit på ishallen o kom vid kl 20. när jag låg i soffan o såg sveriges mästerkock så fick jag främmande av min lillebror o hans sambo så jag klev upp o bjöd på kaffe och vi satt o surrade en stund nu har dem åkt och oscar har lagt sig. tror jag gör som oscar och lägger mig.
kenot gav 5 kronor i vinst lottot gav lite mer 23 kr...=).....jag som hade hoppats få vinna drömvinsten på lottot i kväll ....=).....iaf så vann jag en auktion på tradera idag en jumpsuit =) jag längtar till jag får hem den med posten.....nu stänger jag av tvn och lämnar datorn och säger sov gott o dröm sött.....

Inga kommentarer: