fredag 4 mars 2011

fredagens aktiviteter

sent i går kväll tog jag beslutet att hitta på nåt att fördriva fredagen med. en shoppingdag i stan och med mig hade jag oscar. han var inte svårövertalad att shoppa i luleå.
jag klev upp strax före 06.50 och gjorde mig i ordning och jag hann även med att diska undan lite o plocka innan vi gick till bussen. 09.25 rullade bussen iväg. 10.20 hoppade vi av bussen i norra hamn och vi började besöka butikerna. då det gått två timmar hade vi hunnit med de affärer vi ville besöka och hunnit få i oss lite mat (lunch på dagobert). fort blev vi trötta och less vi gick o kollade lite fler affärer och när klockan var runt 13 promenerade vi mot busstationen där vi satt och väntade till 14 då bussen skulle avgå. kul att komma ut o göra nåt annorlunda men ack så skönt att komma in genom dörren hemma.
oscar fick ett par mjukisbyxor ,t-shirt och ett skal till sin telefon och jag köpte till mig själv tunika ,tights, top, strumpbyxor klänning/tunika , sjal och underkläder.det blev lite shopping denna dag.
nu i kväll har vi varit bort en stund ,men nu ska jag bara slappa framför tvn en stund innan det är läggdax ,har en hel del värk och det känns att jag varit på språng hela dagen.
kenot ikväll gav ingen vinst ,det är riktigt omöjligt .........ha en fortsatt bra kväll....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej vännen ser att det blir till att mannekänga för mej ha ha sov gott o dröm du vet väl om att ibland kan drömmar bli sanna

annelie sa...

hej hej! jo nog kan jag mannekänga för dig. jo jag hoppas alla mina drömmar blir sanna och tro mig jag drömmer alltid mycket...=)