söndag 27 mars 2011

sommartid

....gomorron söndag och det är inte vilken söndag som helst för det är nu sommartid enligt uret men inte om man tittar på tempmätarn som visar -8.5....brrr. kan knappt tro att jag sovit till 08.00 ,det är längesen det inträffade o andra sidan så enligt vintertid hade klockan bara varit 07.00. snart ska jag koka en kopp kaffe ,tvn surrar det är nyhetsmorgon på tv4.
en lugn o tyst morgon roger sover och pojkarna är inte hemma. vad jag ska hitta på idag vet jag inte riktigt som alltid hoppas jag att få göra nåt som är kul iaf=).ha en bra dag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

här ser du en som sovit längre ha ha vakna kl 9 blir nog inge fiske idag tror jag vi får väl se va bra att du sov ut det kan du behöva nån gång ha en fin dag så hörs vi sen

annelie sa...

ha en fin dag du oxå =)