måndag 28 mars 2011

måndag kväll

nu är snart måndag slut och i morgon är en ny dag. i eftermiddag har jag varit på massage ,vilket var behövligt. när jag gick hem gick jag in på ica och handlade lite godis ,extrapris på smågodis då passar jag på . därefter gick jag hem för att ställa mig vid spisen och laga mat: makaroner o köttbullar i gräddig sås , gott snabbt enkelt.oscar var hemma roger kom hem o ch sist kom så anton hem. ikväll har jag inte gjort så mycket mest slappat i soffan o vilat min värkande kropp. måndagkväll är en riktig tv kväll. när anton käkat o tvättat av sig åkte dem upp till sovstugan o garaget. kvar hemma var jag. roger kom hem för ett tag sen. pojkarna trivs bra där och dem sover otroligt gott. och på morgon kliver dem upp ,gör sig i ordning och åker buss till skolan. kvällens vinster: vårt keno L gav ingen vinst men jag vann 35 kr på mina egna rader =). andelstravet gav en liten vinst på ca 42 kr.....det blir till att hämta ut vinsten under morgondagen =). nu har klockan passerat 23 och jag känner mig trött ,dax att sova. sov gott

Inga kommentarer: