torsdag 24 mars 2011

en dag närmare helg

....ja nu är det torsdag och jag klev upp strax efter 06.00. har mycket värk i dag ,så mycket att jag varit tvungen att ta medicin. nåja jag lever iaf =).anton har gått till bussen och oscar är uppstigen och ska göra sig i ordning för skolan. själv sitter jag här för att få i mig morgonkaffet.
i går var vi uppe i garaget och jag gjorde lite fynd bland alla saker jag har där uppe. vilken rysare den dagen blir då vi ska rensa o ta reda på allt som ska va kvar...hujja....var hemma vid 21.30 och då hade jag lite att göra diska undan ,plocka lite mm...innan jag kunde slänga mig i soffan en stund och slappa.
gårkvällens vinster: vårt keno gav 3 rätt på k8 (10 kr) och mitt lotto gav 25 kr....=)....jag bäddade ner mig kl 23 och läste en stund .....
idag har vi minusgrader -5 ungefär,men det blir ju varmare under dagen. nu ska jag dricka lite kaffe innan det är alldeles för kallt ha en fin dag ...

Inga kommentarer: