torsdag 10 mars 2011

kvällen


Dagens middag : köttfärssås innehållande bla bacon o makaroner, det var väldigt gott. kvällen har jag mest tillbringat hemma o tro det el ej roger o anton har varit hemma hela kvällen ,det är vääääldigt ovanligt måste nog be dem kolla tempen. jag o anton gick ut på affärn för att handla hem bröd o juice. roger stannade hemma för att sova. oscar ville ha skjuts hem från ishallen då var han tvungen kliva upp.
jag har duschat och nu ska jag bara slappa i soffan ,tyvärr är det hockey på tv nu och oscar har bestämt att han ska se det.....gillas inte av mig , men jag får ge med mig.
kakan jag bakat idag har minskat i storlek ,det fikas friskt när det är nybakt här hemma. men jag måste erkänna att den var god =). likaså chokladbollarna blev goda (jag har gömt undan dem i frysen ) på så sätt kanske den finns kvar i morgon oxå. kan ju va kul att ha nåt att bjuda på om vi får främmande.=)
kenot gav 5 kr i vinst.....
jag har haft huvudvärk i eftermiddag och ikväll har jag börjat nysa...hmm...håller jag kanske på att bli förkyld tro?.....
ha en bra kväll......

Inga kommentarer: