söndag 6 mars 2011

hur ...

...trött som helst är jag nu. har varit i farten stora delar av den här söndagen det känns vill jag lova. turen till storheden blev av ,storhandlade matvaror för att slippa ränna på affären i tid o otid. vi var hemma vid kl 14. anton o roger for till garaget o oscar var på ishallen ,tid för vila för min del.....
vid kl 16 kom oscar hem och strax efter 17 kom de andra. och vi fick främmande ,vilket alltid är nice=). vi for ut en sväng och sen hem igen och då var det bara att invänta bingolotto.
jag o anton hade en lott var ,tyvärr fick ingen av oss vinna. kenot gick heller inte bra för där blev det 0 kronor i vinst......det mesta av kvällen har jag tillbringat här i soffan framför tvn. och mycket snart ska jag krypa i säng för jag ska både till tandis o läkarn i morgon och min väckare ringer 06.00 i morgonbitti ....så jag avslutar med att säga sov gott o dröm sött kram

Inga kommentarer: