måndag 14 mars 2011

måndag o ny vecka


......väckarn ringde 06.30 var lite trött så jag somnade om. vilken tur att en god vän ringde o väckte mig. medicinerna som jag ibland måste ta p g a värk gör att jag blir lite mer trött. oscar gick i väg till skolan och en stund efter tog jag en promenad för att köpa ris ,en korvsnärt o gosdis. hittade även annat som jag bara kände för att köpa leggings i en mörkrosa färg.=), till middagen som idag blir korvstroganoff o ris.

efter handlingen gick jag hem. diskade undan ,tränade, käkade 2 rostade mackor med marmelad o ost o en kopp te. sen blev det en stunds vila. det blev en rejäl lång stund för jag somnade gott här på soffan lite mer än en timme sov jag....hmm....

nu har oscar kommit från skolan och på ett tag ska han i väg på ishallen för att åka skridskor och då tänkte jag ta en promenad med han innan jag ställer mig o lagar mat.

idag är en fin solig dag ute. ikväll hoppas jag på en stor kenovinst för nu är det på tiden verkligen att vinna .....ha en fin eftermiddag ...kram

Inga kommentarer: