lördag 26 mars 2011

sista lördag i mars månad

minusgrader visar mätarn ca -3 ,ser ut att bli en fin dag ute solen tittar nog fram snart. lite sovmorgon har jag haft =) vaknade 06.50. nu har jag precis fått i mig morgonkaffe och två limpskivor , ovanligt att jag får i mig mat den här tiden.
sitter i soffan i min jumpsuit är slö, har mycket värk ska när jag orkar ta mig en dusch och göra mig i ordning för dagen. den kan bara bli bättre än i går....hoppas jag iaf.
när jag varit vaken en stund kunde jag höra att pojkarna vaknat...gaaah....så tidigt (07.20). var nog extra barnet som vaknade först och väckte mina pojkar. den enda som fortfarande sover är roger. ingen lugn o tyst morgon fick jag ....en massa surr ,musik och spelande hörs från deras rum.
vet inte riktigt vad det blir att göra idag ,måste grubbla...nåt kul vill jag göra..........

Inga kommentarer: