tisdag 29 mars 2011

bedövningsmedel o såg...

...det känns som att jag skulle behöva de två sakerna + en som håller i sågen. har sååå j-kla ont i mina armar o axlar.....att jag aldrig lär mig. men vill ju så mycket och inte mycket jag orkar göra. ....jag har planterat om några mindre blommor och därefter städat bort o dammsugit. nu måste jag vila o vänta med att plantera om resterande blommorna tills jag får nån vänlig själ att hjälpa mig. jag har väntat flera veckor på hjälp med blommorna snart kanske jag får det bortgjort inom några dagar. jag har varit ut en promenad på förmiddagen och gick förbi kiosken för att hämta ut travvinsten från i går och då köpte jag en andel till kvällens trav v65, hoppas vinsten blir en aning större i kväll =). nu är det vila som gäller för min del för att värken ska lätta lite..... ha det bra

Inga kommentarer: