onsdag 30 mars 2011

näst sista

...kvällen i mars månad sitter uppkrupen i soffan under filten mina fötter är kalla. känner mig trött och klockan är bara 21....få se hur länge det dröjer tills mina ögonlock faller ner och jag somnar. då roger o pojkarna åkt i väg gick jag ut för att gå på solariet för att få värma kroppen och sola en stund. efter sexton minuter i solariet gick jag hem för att ställa mig i en varm dusch och efter det har jag bara slöat i soffan och sett på tv. sveriges mästerkock på tv4. jag har givetvis oxå sett kenodragningen och det var inte alls kul ,för det vart ingen vinst ikväll även lotto gav ingen vinst....tråkigt.... roger kom hem för en stund sen ,pojkarna sover uppe i sovstugan.funderar om jag ska dricka en kopp te o äta en macka......ha en bra kväll

Inga kommentarer: