lördag 12 mars 2011

lördag

....ja hela dagen har gått och nu är det kväll. vaknade 07.43 för tusende gången lika bäst att kliva upp o inte sova bort hela dagen. roger for på en pimpeltävling jag stannade hemma för att vila min värkande kropp. alltså jag o pojkarna hemma hela dagen. jag tog en kort promenad och gick förbi in o la mig i solariet ,skönt med värme mot min värk. gick förbi o köpte en harry boy för att mina förhoppningar på en storvinst har jag inte kunnat släppa. har inte sett reslutatet av hela travet ,men det såg inte alls bra ut tidigare i eftermiddag då vissa lopp visades.....tror inte jag blev nå rikare denna kväll heller =(.
när roger kom hem var vi bjudna på middag gott med tacos. =) o en semla o kaffe till efterrätt. åter hemma var jag o oscar vid kl 20 ,roger o anton for bort ,när dem kommer har jag ingen aning om dem pratade om garaget och far dem dit kan dem bli sena ,men det gör inte nå. här är det lugnt o skönt. jag sitter nu vid datorn och oscar spelar tv spel. undrar när jag ska få se tv denna kväll...hmm.....tur jag har ett gäng med nya böcker som jag kan läsa.
ja just lovade bild på min jumpsuit ,har inte hunnit ta nån bild än men det kommer så småningom.
kenot gav 15 kr i vinst. lottot gav inget......=(vad jag ska göra resten av kvällen vet jag inte. kanske bara vara hemma el hitta på nåt ,jag får se .....ha det bra....

Inga kommentarer: