torsdag 10 mars 2011

minusgrader

...visade mätarn men bara runt tre minus tidigt på morgon. ser ut som att det kan bli en fin dag ute. hörde roger stängde av väckarn och när jag vaknade igen kl 06.00 så väckte jag han han hade försovit sig och i vanlig ordning skyllde han på mig...hmm... han sa jag är rädd att väcka dig så jag stänger av klockan i sömn. jaja....skyll på mig om det känns bättre. jag klev upp och väckte anton å så trött han var. sen la jag mig en stund för att vid 07.00 kliva upp o väcka oscar. jag har hunnit diska undan och druckit första koppen kaffe för dagen.
pojkarna är på skolan o roger jobbar ,idag ska jag bara göra sånt jag vill o orkar. jag har mycket värk.
senare idag ska jag ta en promenad och gå förbi kiosken och förlänga kenot ,men nu är det dax att slappa en stund.....hej hej

Inga kommentarer: