onsdag 30 mars 2011

eftermiddag

jag tog ingen tupplur på förmiddagen jag tog en promenad istället o gick förbi kiosken så nu har jag chans att få drömvinsten ikväll =). då jag var hemma igen så käkade jag en varm macka och drack ett glas vatten innan jag tog en tupplur och var uppstigen igen då oscar kom från skolan. jag bestämde mig för att ta en promenad ut på byn och gick förbi apparaten som ger en pengar =) för att sen gå vidare och då mötte jag ......till min förvåning anton och min första fråga var :vad gör du på byn den här tiden ? hans svar ;engelskalektionen inställd och då tog han den tidigare bussen hem. nåväl vi gick hem och hungrig som en varg var han så han stekte hamburgare. jag kommer inte att laga middag idag för att då roger kommer hem åker dem upp till farmor o farfar för att käka ,eftersom hon fyller år idag. och då stannar jag hemma. alltså vad ska jag då hitta på för nå?....thats the question..... ikväll kommer pojkarna att åka upp o sova i sovstugan och inte blir jag förvånad för dem trivs alldeles förträffligt bra där.hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

varför inte följa med till farmor om det vankas käk?