fredag 18 mars 2011

HÄRLIGA .....fredag

.....klockan är eftermiddag och här har jag precis satt mig ner på rumpan. har mycket värk som vanligt. men nu ska jag tänka positivt....det är ju fredag =)....vaknade strax före sex i morse o klev upp ,varför sova längre än nödvändigt?....hade svårt att somna i natt vred o vände mig till nångång efter midnatt......
så började min tidiga morgon:
1 väckte anton
2 drack mitt morgonkaffe
3 tvättade mitt hår o gjorde mig klädd o klar för dagen
4 väckte oscar
5 drack mer kaffe
6 hade en lugn o skön stund o mådde gott innan jag tog mig an diverse göromål
7 anföll disken i köket
8 kokade en kopp te och tvingade i mig 2 skivor limpa (kan inte va utan mat hur länge som helst)
9 la mig i soffan för att vila min värkande kropp
10 somnade en stund på soffan vaknade igen vid 11.40 .....sen så har jag slappat lite ,sett tv , surfat på nätet o varit i väg ut på kiosken för att lämna in morgondagens lotto o några egna kenorader för i kväll.....hoppas vi vinner på våra rader i kväll L ,det skulle sitta fint med en vinst för det är evigheter sen.
efter promenaden har jag ,tro det el ej men jag har precis bakat en rabarberpaj =) den blev god med vaniljvisp till har precis provsmakat lite. nu en stunds vila innan lägenheten invaderas av folk. ha det bra......

Inga kommentarer: