söndag 13 mars 2011

morgonkaffe

har varit vaken o uppstigen sen 07.13. då jag klev upp tittade jag ut genom fönstret och shit vad det snöar idag ,kan det inte va finväder mer än en dag? hmm...undrar vad jag ska göra denna snöiga söndag ,nåt ska jag väl hitta på vill inte bara va hemma inomhus. känner mig aningen rastlös. har precis druckit första kopp med morgonkaffe. jag ska ta en promenad vet jag men ska jag pallra mig ut nu el lite senare, det är frågan...
oscar vaknade före mig , roger sov än o anton är inte hemma. en lugn o tyst start på dagen.ha en fin förmiddag.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

god morgon på dej jag la mej 21 00 igår med feber vaknade 7 känner mej lite piggare idag men snuvig ser ut att bli en dag med jobb hoppas inte det är ju skidskytte snart annars är det lugnt hör av mej när vi ska spela o vinna håller att vara dags igen ha ha vi hörs snart

annelie sa...

gomorron synd om dig som är förkyld. hoppas du är feberfri iaf. ja det är ett jäkla snöväder denna dag. har varit ut en kort prommis plumsade i all snö ,inte kul. håller tummarna att du slipper jobba idag. okej hör av dig ,nu är det på tiden vi får vinna. ha det bra ...

Anonym sa...

blir luleå imorrn bitti ska vara där före 8 00

annelie sa...

huvva stackare en tidig morgon då....vill du surra i telefon så vet du att jag är vaken tidigt