onsdag 9 mars 2011

jaha då var vi halvvägs in ....

..i vecka 10. veckorna går ganska fort framåt vilket inte är helt fel nu vill jag ha vår o sommar.har varit vaken sen före 06.00 legat kvar i sängen och lyssnat när anton gjort sig klar o gick till bussen och roger som är ledig idag han for i väg strax efter 06.00 till garaget för att hämta nå skidglasögon åt oscar. han har friluftsdag i kanis denna dag och ville ha skjuts för att slippa promenera dit.
jag klev upp 06.45 tog mig en dusch har klätt på mig diskat undan och fått i mig första kopp kaffe denna dag.
i går eftermiddag var vi och fixade så att nu är anton inskriven på trafikskolan och idag ska jag i väg och betala en stor del av körkortskostnaden. har mycket värk hade helst bara velat vila .....ha en fin dag....

Inga kommentarer: