torsdag 17 februari 2011

några dagar ...

sen jag lämnade avtryck av mig här. kylan håller i sig.....hur länge ska man behöva stå ut med denna bitande kyla?....prognosen säger fram till lördag och jag hoppas verkligen det stämmer. idag har jag inte varit ut på nån promenad. jag har pysslat lite här hemma och däremellan vilat. på förmiddagen hade jag trevligt främmande=). sen blev jag åter igen ensam =(. vid 15.30 kom oscar hem och jag fick då lite sällskap och en timme senare kom nästa pojk hem och ytterligare en timme efter så kom roger.
nu för stunden är det jag o pojkarna hemma. oscar ska iväg o se en hockeymatch o roger är upp i garaget för att elda. jag o anton hänger väl hemma här. han sitter vid sin dator ,jag vid min och sen blir det väl att glo på tv. en lugn kväll hemma i soffan. om det hände nåt kul hade inte varit helt fel ,känner mig lite rastlös =).......
gårdagens keno o lotto gav ingen vinst ....så hoppas kvällens keno ger en vinst nu då....det är verkligen på tiden för en fet vinst =).....hej hej

Inga kommentarer: