onsdag 2 februari 2011

slowmotion

i går morse kände jag av en liten förkylning i morse lite mer och nu i kväll ytterligare lite mer men än inte helt utslagen ,det krävs mer för att få mig utslagen...haha.....jag är väl en viking=). ja här går tiden i slow motion har inte gjort många knop i kväll. resten av familjen gör inte många knop heller ,lugna gatan här.=)
slappar i soffan framför tvn heeela kvällen.
idag har jag varit ut på två promenader ,härligt varmt väder men man får se upp så man inte halkar.
ingen vinst på mitt lotto o keno gav bara 10 kr i vinst. vi hade behövt få vinna lite mer L. jag har spelat en dagesn dubbel och det blev inte heller nån vinst på det ...=(
näää det är nog bara att inse att jag förblir nog fattig =(......
sveriges mästerkock nu......ha det bra och glöm inte lämna en kommentar /tingeling

Inga kommentarer: