tisdag 8 februari 2011

gör flera saker

...samtidigt det är väl sån en kvinna ska va el hur ?? =)...fläskkarre puttrar i grytan medna jag är in hit och skriver nån rad. dagens middag blir stekt fläskkarre ,krämig sås o potatismos... medan jag stått vid spisen har jag hunnit diska undan. när jag lagat middagen och plockat undan blir det en välförtjänt vila ,min kropp. har stått vid spisen en halvtimme och känner av mina axlar o armar...tråkigt att inte orka göra mer innan kroppen säger i från .....nåja det är bara vänja sig ...
idag har vi mest bara slöat jag o oscar sett tv ,spelat yatzy( jag vann) ,hängt /vikit tvätt ,lite har jag ändå lyckats göra och förresten tränat lite som jag ska göra varje dag armhävningar o några andra övningar för bröstrygg o ländrygg. nu har jag en kopp te här bredvid mig som behöver drickas upp medan det ännu är varmt sen gå tillbaka till spisen ...hej hej....

Inga kommentarer: