måndag 7 februari 2011

måndag

och vi är nu inne i vecka 6 ,tänk så fort veckorna rusar iväg.
en hemsk natt har jag haft ,svårt att sova vaknat miljoner gånger och svettats ,jag kan ju ha haft feber. vaknade o klev upp strax efter 06.00 i morse för att väcka en sovande anton. sen la jag mig och somnade om till 07.50 då ringde jag o sjukanmälde oscar och sen somnade jag åter igen om och vaknade 09.30 samtidigt som jag hörde oscar hade klivit upp.
idag är en kall dag vid 06.00 i morse visade mätarn -19.5 grader. nu är det en aning varmare -15.5 grader. har druckit en del kaffe känner mig fortfarande seg ,går på halvfart liksom.lite förkyld är jag fortfarande.
i går kväll spelade vi bingolotto och däremellan såg vi på tv4 solsidan. det blev både en dag o kväll hemma i går för min del eftersom oscar är sjuk.
i går vann vi på våra nya kenorader ,hela 50 kronor =)...hoppas på en större vinst ikväll då. sen på eftermiddag ska jag till frissan men annars har jag inga måsten. det blir en lugn dag i övrigt lämna en kommentar innan ni lämnar mitt krypin vettja =).....ha en bra dag /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir rik i kväll.