tisdag 1 februari 2011

härmed

...beställer jag ett roligare liv. tänk om man kunde göra det. då hade man sluppit ha tråkigt. .....nåja jag får nog själv se till att det händer roligare saker i mitt liv =).
nu är det iaf en ny månad och jag har liksom tacklat av lite med bloggandet (det känner jag själv). värk är jobbigt att ha och ett evinnerligt tjaffs med allt kring att va sjukskriven är inte heller kul.
idag är det tisdag och jag tog en promenad ut på byn på morgon för att handla lite sen återvände jag hem för att vila o göra lite diverse sysslor beroende på min dagsform. iaf har det blivit en hel del vila och träning. en förkylning har jag dragit på mig ....nu är vi snart hela familjen snoriga......dagens väder liksom gårdagens väder har varit bra. nu i kväll när jag gick ut så hade det ju börjat snöa vilket jag tycker är mindre kul. fick med mig bärhjälp så jag kunde handla hem lite mer. alltid är det slut nåt i kylen.
när anton kom hem i eftermiddag så har han suttit o pluggat ett par timmar och jag har hjälpt han så gott jag kunnat. =) inte alltid så lätt. oscar har varit i backen. när han kom hem så visade han mig sin läxa och den var betydligt lättare än antons läxa=).
nu har oscar lagt sig, anton fixar mig en macka just nu och roger är uppe i garaget. tvn surrar som vanligt och nu visas sommar i sverige på tv3 =). ska bara slappa resten av kvällen och läsa min bok innan det är dax att sova.
kenot gav 10 kr i vinst ......var är storvinsten? det kan man ju undra. skulle verkligen behöva vinna nu för det är ju inte alls superduper billigt att gå hos tandis. nu ska jag sluta surra ha en bra kväll och glöm inte lämna en kommentar eller två/kram

Inga kommentarer: