tisdag 15 februari 2011

kylig morgon

...men det stoppade inte mig från att ta en promenad. -33 grader och jag klädde på mig ordentligt. gick i väg med oscar som skulle till tandis jag vek av och tog ett annat håll medan han gick dit. gick en liten snoa och gick till tandis för att möta upp honom. när han äntligen var klar så gick vi en bit och delade på oss han gick till skolan och jag gick för att förlänga keno och samtidigt lämnade jag in morgondagens lotto .....nu jäklar hoppas jag på drömvinsten=)
det var skönt att komma sig inomhus och jag klädde av mig kokade en kopp te ,en varm macka och kurade ihop mig i soffan.
har gjort lite diverse sysslor och däremellan slöat och glott på tv. lite varmare har det blivit under dagen och nu visar mätarn -26.4. undrar om jag ska ta en till promenad el ska jag skippa det....hmm....får se hur jag gör senare....hej hej

Inga kommentarer: