torsdag 10 februari 2011

kallt från morgon till kväll

....vilken jobbig kyla hela förbaskat hela dygnet ju ,därför har jag inte varit ut på nån promenad. jag får ta en extra promenad en varmare dag. idag har jag inte gjort så mycket mest bara varit lat.
ikväll for roger bort medan jag o pojkarna varit hemma och tagit det lugnt. tänt några värmeljus , spelat lite spel och sett tv, en myskväll med andra ord. funderar på att lägga mig snart det har varit en lång dag då jag klev upp tidigt med oscar 07.05. med hjälp av kaffe blev jag fort pigg.
att det ska va så svårt att pricka in full pott på keno...idag blev det heller ingen vinst....=(....inget mer surrande för min del ,nu ska jag ta med mig boken o lägga mig under täcket och hoppas morgondagen blir varmare.....sov gott

Inga kommentarer: