fredag 4 februari 2011

jag ska fånga en ängel


....så är titeln på min nästa bok. författaren heter håkan östlundh .
jag hade läst ut systerskap strax efter kl 20 ikväll ,kände lite smått paniken komma smygande , måste ut o köpa en ny bok......visserligen har jag alltid nån bok oläst hemma ,men de kändes inte lockande att läsa nån av dem......nåväl....ska bli spännande att börja läsa min nyinköpta bok.

på baksidan av boken får man en kort inblick vad den handlar om , och jag kan avslöja lite av texten som står skriven. Han -frånskild polis som bor och arbetar i stockholmsförorten sollentuna. Hon - framgångsrik, gift bokförläggare med kontor i gamla stanoch en tjusig lägenhet på kungsholmen.............................

ikväll tog jag en promenad och mötte upp oscar ,mestadels har jag varit hemma . jag har bara sett lite av fredagkvällens program av lets dance. ( ca 10-15 minuter) nu sitter jag här och bara längtar att börja läsa=). godis skålen är fylld och ljuslyktorna lyser oscar ligger i en soffa och jag halvligger i en ,nu är det bara slappa som gäller resten av kvällen.....

Inga kommentarer: