onsdag 9 februari 2011

inget speciellt

...onsdagkväll har snart passerat och innan jag kryper under täcket har jag tänkt skriva några rader. det har varit en vanlig dag hemma med oscar då vi mest slappat men oxå gjort lite diverse sysslor som alltid måste göras. dagens middag : kasslergratäng ala annelie. =) . på förmiddagen gick jag ut en sväng för att lämna in lotto o keno. det har varit en ganska kall dag. ikväll har jag varit ut en kort promenad för att handla lite och det kändes att det blivit kallare ,precis som väderprognosen sagt blir det en kall dag i morgon men till helgen ska det bli varmare...jaja....det lär ju visa sig.
kvällen lotto o keno gav ingen vinst .....är jag förvånad? svar ...nej...... jag sa att jag skulle skriva några rader och det har jag gjort, så det var allt från mig i kväll ....god natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej denna tidiga torsdag morgon kolla in din chef i pt idag vilka lögner dom kör med kall dag snart till du vet vem ha ha

annelie sa...

gomorron ja just det du ska dit...haha och jag ska bara vara hemma min tid i dag blev ombokad p g a halsont.ska kolla pt ha det bra