fredag 3 maj 2013

vårmässa o jobb

vilken kulig dag =)....jobbat på vårmässan i Arcushallen. sprang i väg ner på jobbet strax efter 08.00 plockade i hop lite och sen for vi i väg till Luleå på mässans första dag.
en rolig dag ,mycket spring o surr ,full fart hela dagen. kom innanför dörren hemma strax efter 18. megatrött o mycket värk.
tog en lång varm dusch o klädde på mig. ville ut på affären o handla sallad ,en fullspäckad dag hade gjort mig hungrig =).....jag fick tjata för att få skjuts ut på byn o hem igen. lite sura miner men det kan jag ta ,jag som är van.
gick in på affären handlade några saker o fick skjuts hem igen. sen åkte dem bort och jag är ensam kvar hemma. har precis ätit sallad o en fralla proppmätt ,MEGATRÖTT och mycket VÄRK.
tror inte jag ska göra så mycket ikväll ,bara slappa o se tv för att ladda batterierna för en mässdag i morgon....hej så länge

Inga kommentarer: