måndag 13 maj 2013

tack =)

tack för din kommentar bästaste vännen min =) , den värmde mitt hjärta=)  , ja jag är sannerligen en liten vän ,men naggande god tror jag =).....en liten prick kan va ganska mysig eller hur ? =)....
egentligen är det inte så eländigt ,det finns dem som har det värre ,jag försöker se allt positivt då känns det inte lika tungt att leva....=).....hoppas du blir bättre snart ,lider med dig lilla vän sköt om dig och krya på dig och tänker på dig.
jag har knappt sovit nå i natt jag heller 3-3,5 timmar är inte mycket sömn på en hel natt.....kanske borde sova lite ,men hur ska det gå till. jag är så trött och har yrsel  ,mår inte sådär jättebra ,men det finns dem som har det värre och det är heller ingen ide' att klaga. mitt liv är mitt öde ,hur orättvist det än kan vara......=)
jag har jobbat mina timmar 8-12 när jag kom innanför dörren så styrde jag stegen in  klädde av mig plagg för plagg tills jag inte hade en tråd på kroppen då ställde jag mig i duschen och öste på med hett vatten där blev jag ståendes under duschens strålar ett långt tag ,skönt. sen torkade jag av mig o klädde på mig och nu är jag här sittande med datorn i knät och låter orden formas i ett inlägg. kommentaren gjorde mig inspirerad till att skriva ner några rader så än en gång TACK för din kommentar =).....
pissigt ,kallt och grått väder....brrr.....inte alls bikiniväder som det var i går......jag efterlyser bikinivädret som jag så  behöver. men solen och värmen kommer så småningom om man tror väderprognosen =).....
kanske lika bäst att avsluta här innan jag skriver en hel bok =)......
fortsätt gärna lämna kommentarer.......kramiz


Inga kommentarer: