onsdag 22 maj 2013

eftermiddag

blev helt oväntat överraskad på morgonen ,överraskningen  gjorde min dag till en kanondag  =).....fick mysigt ,trevligt ,bästa främmande jag kan önska mig. överraska mig fler gånger bästa vännen min. =)....du är om guld värd för mig det vet du väl =)....
sen var det dags att göra sig i ordning för en arbetsdag sen gick jag med lätta steg och ett glatt humör på jobbet =) ,jobbat i butiken idag.
det är fint väder ute idag om än blåsigt men solen är framme =)....och jag har hunnit vara ute en stund. när jag slutade vid kl 14 så gick jag hem tog en dusch ,böt om och sen pratade jag i telefonen med bästa vännen. efter telefonsamtalet tog jag en prommis ut på byn för att handla lite. en stund senare var jag påväg hem för att laga mat idag blev det två rätters middag: alt 1 köttfärssås och bandspaghetti ,alt 2 ugnspannkaka ,nu finns det mat att värma i morgon och att ha i matlådor också...
nu slipper jag nog laga mat i morgon hoppas jag.
jag ahr precis ätit bandspaghetti och köttfärssås ,gott och till det hade jag kokta morötter i bitar ,lite nyttigt också på tallriken. =)...
Oscar kom hem ,käkade och drog i väg. de andra lär inte komma hem förrän om ett par timmar eftersom dem är på sina jobb.....ensam hemma och vad skulle jag ha hittat på ...hmm.... finns alltid sysslor att göra men vet inte om jag hade så stor lust till att bara göra tråkiga saker.
tror jag sätter mig ute på balkongen en stund......
avslutar här och säger hej så länge...

Inga kommentarer: