tisdag 7 maj 2013

jobb o lite av varje idag

en morgon hemma då slappade jag o pratade i telefon med en god vän =). alltid lika kul att få surra med dig det kommer jag aldrig att tröttna på =) du är en god lyssnare och ger mig kloka råd vännen=) ,diskade o plockade o donade tills det var dags att gå till jobbet. kom dit strax före kl 11. sen har det varit full fart i butiken. jag hittade ett par snygga sköna jeans som då jag provade dem och köpet var ett faktum =)......
jag o min jobbarkompis käkade lunch , beställde mat och käkade i lunchrummet på jobbet. gott med ris o nån typ av kycklinggryta.
när jag jobbat mina timmar så gick jag hem ,tog en dusch och ställde mig vid spisen för att laga mat och åter igen diska undan. idag blev det en fläskpannkaka.
jag har för det mesta varit ensam hemma och när klockan var runt 17.30 knatade jag ut på byn på jobbet och där blev jag kvar tills butiken stängde sen gick jag hem. mötte Roger i trapphuset som hade varit hem o käkat och nu var påväg att hämta Oscar hos en kompis och sen till garaget.
det är fortfarande fint väder ute om än lite blåsigt. vad jag ska göra i kväll vet jag inte ....kanske bara slöa o ladda batterierna inför morgondagen =).....nu ska jag dricka en kopp kaffe hej så länge...

Inga kommentarer: