torsdag 30 maj 2013

åter igen

..då är jag åter igen här =).....borde ta och bädda ner mig och försöka få ett par timmars sömn i natt för att vara pigg och utvilad inför morgondagen. känner mig trött men känner för att läsa lite till vill veta vad som händer i boken.....en väldigt fängslande bok ,väldigt bra och bättre kommer den att bli ....den är svår att lägga i från sig....=) såna böcker som fångar mig på det sättet är bra böcker =)....tror jag fått tillbaka läslusten.
jag har varit för slö och har bara varit inomhus hemma hela kvällen och mestadels läst.....=)....låter kanske lite tråkigt ,men det är inte alls tråkigt att läsa en bra bok =).....
tack för ditt samtal bästaste vännen jag har tur som har dig som ringer och frågar hur jag har det.....=)...saknar kaffesurr med dig.
nä' nu ska jag avsluta inlägget så jag säger sov gott o dröm sött.....

Inga kommentarer: