tisdag 14 maj 2013

funderingar

nu har jag duschat o gjort mig i ordning. men än är det länge tills jag ska springa på jobbet. tjatar fortfarande på Oscar att kliva upp.....det är bara han går o lägger sig tidigare på kvällarna för det här funkar ju inte ,inte ska jag väl behöva tjata så här länge (30-40 minuter) varje morgon innan han kliver upp.
har läst horoskop ganska intressant emellanåt. =)....att jag är romantisk det vet jag ,men är jag en romantik-magnet ?....drömmar kan förvandlas till verklighet så jag ska aldrig sluta drömma. det säger mig att jag ska njuta av min omgivning idag jag kan komma att stöta på nåt som gör mig extra glad. extra pengar är påväg ,det låter ju lovande. =)...önskar att dagens  horoskop stämmer till viss del i alla fall. =).....
nu är i alla fall Oscar uppstigen och gör sig klar för en skoldag....
medan jag sitter här och inte gör så mycket så kan jag ju alltid fundera över det som komma skall och invänta att arbetsdagen ska starta.....
nu säger jag hej hopp ha en fin dag.....

Inga kommentarer: