lördag 11 maj 2013

uppmärksamhet

...efter att ha varit ut en sväng till ,bara gått o funderat ,skönt att få lite luft. kallt ute men inte lika kallt som det kändes i morse i all fall.
när jag kom hem för en stund sen hade Roger o Oscar kommit hem. inte var dem hemma så länge  innan dem for igen och kvar hemma är jag åter igen ensam.....
jag har grubblat en tid på hur ska jag vara ,hur ska jag göra för att få lite uppmärksamhet? vill inte vara en osynlig själ som vandrar runt och inte ha nån som bryr sig. känns så tomt o ensamt ...=(.....jag är van att vara ensam men ska det vara så?....inte konstigt att jag är så ofta ledsen....=(....
men samtidigt så försöker jag tänka på att hellre lägga min positiva energi på människor som värdesätter mig och försöka ignorera människor som inte ser mitt värde......
skulle verkligen behöva lite uppmärksamhet lite då o då för att inte känna mig så osynlig och känna att jag också har ett värde
....
nåja jag biter ihop o fortsätter leva mitt eländiga liv i hopp om att det kommer att bli bättre...
undra vad jag ska hitta på nu då.....

Inga kommentarer: