onsdag 29 maj 2013

min dag

var ute en stund i solen på förmiddagen sen gick jag in för att ringa några telefonsamtal.
efter det så tog jag boken i handen och läste en stund sen blev det en Micro vilopaus innan jag for ut i solen för att ladda med D-vitamin innan jag skulle börja jobba vid kl 14.
fullt ös hela dagen och oootroligt varmt och skönt ,hade jag varit ledig hade jag gärna legat och solat på en strand....=)....nånå...stängde kl 18 sen cyklade jag hem trött och varm så jag tog en dusch för att åter känna mig fräsch. sen blev det en cykeltur runt byn ,förbi selholmen en badplats...där var det fint skulle inte ha nåt emot att sola där en varmt solig ledig dag....=)...telefonen ringde ,det var Anton som behövde låna pengar till mat så det var bara att cykla och möta han så att han skulle få i sig mat den här dagen.....
cyklade därifrån och hem. nu är jag alltså tillbaka vid datorn ,tvn surrar medan jag funderar vad jag ska göra resten av kvällen......känner mig rastlös , uttråkad och ensam ......=(.....

Inga kommentarer: