söndag 19 maj 2013

summering

ja då var jag tillbaka här med ett inlägg. =) kan ju inte bädda ner mig för kvällen innan jag skrivit ner några rader.....
klockan är nästan midnatt och jag har knappt varit hemma nå sen idag.
bilbingo var vi i väg på ,ingen vinst men kul var det med trevliga vänner , det gör vi om eller hur?...
var hemma igen vid kl 18. var hem en stund sen cyklade jag i väg till en kompis för att se hockeymatchen mellan Schweiz - Sverige.,som slutade med 5-1 till Sverige och nu är vi världsmästare....=)
for dit ett tag innan matchen började för att hinna leka med busungarna =).....
vid 20.30 satte vi oss ner för att se hockey.
när klockan var strax efter 22 och det var paus så cyklade jag hemåt. påväg hem stannade jag till för att surra med en god vän , blir alltid lika glad varje gång  vi träffas ,tack för att du finns och förgyller min tillvaro diamanten min =)....en stund senare cyklade jag hem.
kl 23.20 klev jag in genom dörren hemma. har nu klätt av mig och gjort mig klar för att bädda ner mig. men som sagt innan jag gör det så är jag här för att skriva lite. =).....
känner mig aningen hungrig så jag har dykt ner i en påse olw lättsaltade skruvar ...kanske skulle äta en macka ....
dagen idag har varit okej och kvällen har också varit helt okej verkligen oväntat kanonbra. =)
nu ska jag när som helst bädda ner mig så jag säger sov gott o dröm sött och lämna gärna kommentarer och gör mig glad ...

Inga kommentarer: