måndag 20 maj 2013

jobb och shopping

sprang i väg ner på jobbet. timmarna rusade iväg som de oftast gör och när klockan hade passerat 14 så knatade jag hem drog av mig kläderna och ställde mig i duschen.
klädde på mig och hade tänkt inta ryggläge en stund men slutade ut det och bestämde mig för att göra diverse ärenden på byn.
drog i väg ut förbi kiosken ,lämnade in keno och gick därifrån ner på storgatan precis utanför jobbet så hängde där ett par shorts till salu som skulle passa Oscar. tog med mig dem o gick in på affären ,ringde Oscar han kom förbi och provade ,vilken tur att han kunde och ville ha dem för nu slipper han ju gå på skolavslutningen i kalsonger. =)....han fick även en tröja bara för att jag är ju en snäll mamma. när jag handlat färdigt så fortsatte jag storgatan ner och in på apoteket för att köpa liktornsplåster. måste behandla min liktorn på lilltån för att kunna ha mina nya snygga träskor från calou. =)
efter apoteket så gick jag hem när jag kom hem så kom Anton hem för att käka nu har det gått några minuter och han for alldeles precis ,kvar ensam hemma är jag. borde ta en powernap innan jag ställer mig vid spisen för att fixa dagens middag.
ikväll har jag lite att göra och jag känner mig trött redan. nånå ....det ärbara att bita ihop om jag ska hinna göra allt som jag bestämt mig för att göra den här veckan......dygnet skulle ibland haft fler timmar.....
nu säger jag hej så länge....

Inga kommentarer: