onsdag 22 maj 2013

ny dag

....ny dag och nu är vi mitt i veckan ,dagar passerar och inte kan jag då säga att dem är så minnesvärda som jag önskar. nånå....vaknat o klivit upp 06.10. höll aldrig på att kunna somna i natt vred och vände på mig megalänge ,sammanlagt har jag fått ungefär 4 timmar sömn ,det känns som att det är lite för lite för jag är lite trött....men det är bara att bita ihop .....
det är sol i dag =).....jobbar i butiken kl 10-14 sen efter jobbet blir det att vara ute i solen ,men jag ska också hinna göra diverse måsten men kvällen är ju lång så jag ska väl hinna göra lite i alla fall....
jag måste ju ha min dos av D-vitamin.....=)....
nu sitter jag här lyssnar på tvnyheterna och ska dricka mitt kaffe. Oscar ska väckas sen och gå till skolan och jag har diverse måsten att göra innan jag går till jobbet....
hej så länge

Inga kommentarer: