måndag 13 maj 2013

då var ...

ja å var det kväll och jag är tillbaka här vid datorn med ett inlägg. mest svamlat den här kvällen. efter att ha slöat det mesta av eftermiddagen så ställde jag mig vid spisen tidigare i kväll och vips på en stund hade jag lagat mjölkstuvade makaroner och stekt korv....middagen intogs strax efter 18 ,ovanligt sen middag.
efter middagen så blev det slappa framför tvn lite innan jag och Oscar cyklade en sväng ut på byn för att handla lite ,jag hade slut snus och Oscar ville ha några nya frukostflingor och så blev det några saker till innan vi hade handlat färdigt och var framme vid kassan ,väääldigt vanligt att man handlar nåt mer än man tänkt sig =)....nånå jag betalade och vi cyklade hem.
sen har jag slappat lite till o sett tv.
kom hem igen för en stund sen då vi har varit ut och åkt en sväng. har fått tillbaka känslan som jag hade i lördags att en förkylning är på gång i min kropp.....jag har varken tid eller lust att bli dunderförkyld nu ju.......men sånt får man ju inte bestämma det är ju det som är så tråkigt =)......
nånå ....blir jag förkyld så blir jag och jag gör som jag brukar biter i hop och kämpar.
i morgon jobbar jag i butiken kl 10-14 ,egen tid i morgonbitti får jag då Oscar farit till skolan.
alldeles snart ska jag bädda ner mig ,hoppas kunna somna o sova bättre i natt än föregående natt....behöver få sova för att vara maximalt pigg o allert .....=).....
sov så gott o dröm sött kramiz

Inga kommentarer: