fredag 17 maj 2013

SOL SOL

SOL  åååhhh....så härligt underbart med sol o värme. =)....
efter att ha jobbat mina timmar i butiken 10-14 så var det äntligen full dag och vad jag längtade ut i solen.
gick hem drog av mig kläderna och ställde mig i duschen , lät de heta strålarna skölja min värkande kropp en stund sen torkade jag av mig o klädde på mig.
satte mig på balkongen några minuter sen bestämde jag mig för att hä mig ut på byn. gick en sväng sen gick jag till parken för att sitta där o njuta i solen. =)....
när jag kom ner dit så träffade jag bästa vännen som var där ,det blev surr ett tag ,Anton kom förbi likaså Oscar.
sen tog jag en promenad och gick hem. när jag kom hem så placerade jag mig på balkongen för där var solen. =)....efter att ha suttit där ett tag så intog jag ryggläge i soffan och slumrade till en liten stund.
lite piggare sitter jag nu åter här på balkongen ,det är så varmt och soligt. datorn har jag tagit med mig ut. vill ju tillbringa så mycket som möjligt ute när solen är här=).....
inne kan man vara då det är sämre väder....=)....
vad som händer i kväll har jag ingen aning om jag tar kvällen som den kommer och hoppas att nåt trevligt händer =).....
de andra är inte hemma ,ensam men det går bra för jag är ju van.....
funderar om jag skulle äta nåt för det enda jag ätit denna dag är två digestivekex ,en mandelkubb och druckit kaffe ,loka och så har jag ju mitt snus....
kvällens keno gav mig 5 rätt på en keno6 utan kung så rik blev jag ju inte men en liten slant vann jag ...kanske att jag får vinna lite mer i morgon eller en annan dag......
ha en fin kväll säger hej så länge.....

Inga kommentarer: