fredag 10 maj 2013

i mitt huvud

tankarna snurrar i ett enda virrvarr  i mitt huvud och en tanke är att skriva av sig lite i ett inlägg.
här är det fortfarande tyst Oscar sover än. tvn surrar och jag har tvingat i mig lite fil ,flingor o en korvsnärt. inte gott men jag måste ju få i mig nån typ av näring.
tänker på dig min diamant som är sjuk ,skulle ha varit hos dig och tagit hand om dig ,gett dig lite av min energi som bara väntar på att användas. =).....vad tror du om det vännen? ....hör av dig när helst du vill ,en varm  krya på dig kram till dig......=)
hmm....putsa fönster behöver jag göra ,men inte är det kul....få se om jag putsar nåt fönster under dagen. jag måste ju hitta på nåt att göra ,helst skulle jag vilja slippa utföra de vanliga sysslorna men jag kan nog inte komma i från alla sysslor.
hmm...grubbel grubbel .....fortsätter att grubbla och avslutar mitt inlägg ....

Inga kommentarer: