fredag 10 maj 2013

let's dance i afton

ja det har varit en  vanlig tråkkväll hemma
lets dance på tv4 har givit denna kväll en liten ljusglimt annars har den varit ganska mörk o tråkig. ute är det fortfarande grått tråkväder och det lär nog va samma väder i helgen om man tror väderprognosen.
nåja jag har mestadels tillbringat kvällen ensam ,för en liten stund sen kom Oscar hem ,han är i sitt rum och jag sitter här i soffan o gör inte mycket sitter med datorn och glor på tvn emellanåt.....
funderar på vad jag ska göra nu ...hmm....se tv eller bädda ner mig ,sova o vakna till en ny dag med nya utmaningar....
tids nog bäddar jag ner mig o jag hoppas få sova i natt ,nåt säger mig att jag kommer att ha jobbigt att somna pga värk....men hoppas på nån timmes sömn det gör jag....och jag kanske drömmer en söt dröm =).....
i morgon är jag ledig och den ständiga frågan är vad ska jag hitta på då?.....sov gott o dröm sött

Inga kommentarer: