söndag 5 maj 2013

tänkte

morgonen har varit helt okej ,oväntat jättebra =)...jag gillar överraskningar =).....strax före kl 09.00 fick jag ett samtal och så drog jag i väg ut en sväng och ett tag senare promenerade jag iväg o hamnade på loppisar som är här i närheten. dagesn köp blev 3 vägglampor ,såg fina ut ,bra att ha lampor. pris 30 kr för alla 3. det kallar jag loppis =)....det bästa med den här morgonen var att få träffa en god vän som jag inte träffat på länge. =)....hoppas vi ses snart igen vännen=).....
ett tag senare var jag åter påväg hem till en tyst o tom lägenhet kom hem vid 10.30 och jag är fortfarande ensam hemma......
jag har ätit 2 hårdbrödskivor ,druckit lite kaffe o ätit godis inköpt på mässan i går.
medan jag satt här vid datorn tänkte jag ...hmm...kan ju lika gärna göra ett inlägg o visa de få bilder jag tog på mässan och på det jag handlade.
efter att ha varit ut på morgon så känner jag mig en aning trött ,kanske skulle behöva en "powernap". =).....hoppas jag får en kulig eftermiddag ,hoppas nåt ska hända som gör eftermiddagen minnesvärd såsom förmiddagen blev oväntat minnesvärd. =).....
ha en bäst eftermiddag....
Happy's monter på vårmässan

bilder från mässans första dag =)


jag i Happy's monter första dagen på mässan

köpte lite godis i vår grannes monter (Hafva) mitt  emot

shopping på mässan lite godis från grannens monter och ett par crocs tofflor

Inga kommentarer: