tisdag 28 maj 2013

solig eftermiddag

så underbart ljuvligt varmt o skönt denna eftermiddag. =)....gick i från jobbet strax efter kl 14 eller rättare sagt cyklade från jobbet och hem för att ta en dusch.
idag har det varit fullt ös vi har hunnit göra mycket nytta. suttit ner på rumpan max 5 minuter.
känner mig sååå trött , men när jag hade tagit en dusch så bör jag om till shorts o linne för att bege mig ut i solen. tog en prommis upp på byn och ner till parken där jag suttit en stund innan jag åter gick hem ,har suttit här utanför i solen också en stund. jag njuter av denna behagliga värme.
gick bara in för några minuter sen för att få i mig lite vätska och då hamnade jag ju här....hmm....skulle behöva en powernap ,men vill samtidigt ut i solen .....vad jag gör det får jag se måste fundera lite.......
jag är ledig till i morgon eftermiddag då ska jag jobba från strax före kl 14-18.vad jag ska göra fram tills dess det får jag se hoppas nåt roligt händer som förgyller min dag.....=)
ha en superfin eftermiddag och njut i solen.....hej så länge

Inga kommentarer: