måndag 6 maj 2013

många...

nu är det kväll och jag har alldeles nyss kommit hem från att ha varit ut ytterligare en sväng.=)...många svängar ut har det blivit den här eftermiddagen /kvällen. varmt ute då kan jag inte bara vara inomhus ju =).
rastlös är jag så hälften vore nog. har slöat o sett tv och jag  har pratat i telefon med bästa vännen min ,alltid kul att surra....och vi har alltid massor att surra om =).vill ha  en mannekäng uppvisning av dig i dina nya kläder är det genomförbart eller? =) ......vänner är som diamanter och DU är MIN diamant ,kram till dig.=)....sköt om dig o var rädd om dig och hör av dig när du vill =)....
i morgon jobbar jag kl 11-15 ,alltså flera timmar för mig själv innan jag springer i väg på jobbet. hinner dricka mycket kaffe ...=).....
nu ska jag sluta surra o göra mig klar o bädda ner mig ,sova o drömma sött. kliver upp tidigt som vanligt runt 06.00 ....=)....KRAM


Inga kommentarer: