lördag 11 maj 2013

min lördagmorgon

vaknade 08.10 av ett telefonsamtal =) åååhhh så glad jag blev att höra av dig min bästa vän ,min diamant. =).....och tusen tack för din fina kommentar det värmer mitt hjärta. =)  tur att du finns min vän=)....en morgon då jag varit på språng ,mysig o kul morgon det var en bra start på dagen. =)
kul att fara förbi på loppis trots att jag inget handlade men snart ska jag handla =)....
nu är jag hemma och frusen ,behöver ta en dusch för att bli genomvarm bara det blir ledigt på toan.
tyvärr är det lite morrande här ,finns vissa personer som vaknat på fel sida idag.=(....
vädret är grått ,regnigt o tråkigt....=(....
ser fram emot och hoppas dagen blir bra ändå =)....
vad jag ska göra mer den här dagen vet jag inte nu ska jag iaf ta en dusch som sagt ,dricka kaffe o vila lite.....
gör mig glad o varm lämna fler kommentarer ....är tillbaka sen igen....

Inga kommentarer: