söndag 12 maj 2013

inte mycket och spårlöst

nu är jag tillbaka här men jag vill absolut inte vara negativ. jag har funderat o funderat hit o dit som jag oftast har gjort den sista tiden. ska försöka se det positiva till allt som sker hur jobbigt det än må vara.
min bästaste vän jag finns alltid här för dig  det vet du och jag hoppas du alltid finns där för mig ,nu mer än nånsin behöver jag veta att jag inte står helt ensam. jag litar på att du finns där ,gör du det vännen?
efter min cykeltur tidigare i kväll så har jag bara varit hemma ,funderat, slöat och sett tv. ikväll har jag sett spårlöst på tv7 det har varit en ganska vanlig söndagkväll ,inte mycket har hänt......
än är det lite tidigt att bädda ner sig så jag hänger väl här i soffan nått tag till innan jag ger mig för i kväll.
i morgon jobbar jag men exakt tid vet jag egentligen inte så jag går i väg  o jobbar mina timmar kl 08.00-12.00.
med dessa ord avslutar jag mitt inlägg jag är stark allt kommer att bli bäst och jag kämpar  för att få det jag vill ha....jag ger inte upp förrän jag fått det jag vill ha .....sov så gott kram

Inga kommentarer: