måndag 13 maj 2013

överraskad

här låg jag i soffan o slöade när Anton kom hem och sa koka kaffe vi får främmande. =).....jag klev upp och kokade kaffe och bästa vännen kom och hälsade på =)... en glad överraskning =) ,jag blev verkligen överraskad ,trevligt främmande surr o kaffe en stund.
nu på eftermiddagen har jag bara varit slö ,har en jävulsk värk och värktabletter hjälper inte ,för ovanlighetens skull så har jag tagit värktabletter i hopp om att värken ska minska ...nånå....inte gnälla det finns dem som har det värre.....
trist väder ute så jag känner inte att jag missar nåt då jag bara är inomhus. ikväll blir det att fara ut nån sväng som vanligt ,jag måste i alla fall ut för att köpa snus.det är stor åtgång på snus ,kaffe och loka. borde äta mat så kanske jag får lite energi....
har varit ensam hemma sen 14.30 ...hmm....undrar just när nån har tänkt komma hem ...tids nog kanske nån kommer hem för att äta. jag har än inte gjort nån middag .....
återkommer sen igen.....hej så länge

Inga kommentarer: