tisdag 28 maj 2013

tisdag en ny dag

det är morgon och jag vaknade av alarmet kl 06.30 men somnade om en stund och klev upp strax före 07.30. bäddade ner mig och skulle läsa ..hmm...jag måste skaffa en lampa vid sängen så att jag ser att läsa när jag ligger i sängen....lampor har jag någonstans.....
nåja jag var ganska trött så jag somnade ganska fort....när jag sovit en microstund så ringde det på dörren klockan var närmare 23 ....upp och öppnade dörren och där stod Anton.  han var bara in fram och tillbaka sen for han.....
jag somnade om och har sovit bra hela natten....
har kokat kaffe och sitter nu här med datorn i knät. tvn surrar på tv4 nyhetsmorgon.
idag öppnar jag butiken kl 10 och går hem kl 14. vad jag sen ska göra i eftermiddag vet jag inte men det skulle vara kul om nåt händer. att få främmande av bästaste vännen =)....
ser ut att bli fint väder ute idag så jag tillbringar nog lite tid i eftermiddag utomhus.....
nu ska jag dricka mitt kaffe ....hej hej

Inga kommentarer: