lördag 18 maj 2013

lördagen o sol

i morse när jag precis hade klivit ur duschen så ringde min telefon en kompis hörde av sig och tyckte att jag skulle titta förbi o sitta ute i solen. så en stund senare cyklade jag i väg och var där ca 09.30 sen dess har jag varit ute i solen. bästaste vännen tittade förbi där ,trevligt =).....vi surrade och drack kaffe. nån timme senare fick jag ett telefonsamtal och jag cyklade i väg ,var förbi hem en sväng och sen cyklade jag tillbaka för att sitta ute i solen. en mycket braig dag. när jag hjälpt henne bada hennes pojkar och gjort dem klar för kvällen så satt jag ner en stund innan jag hoppade på cykeln och for hem.
nu är jag hemma o hela bunten är också hemma. det är surrigt och lite morr. varför vara hemma egentligen?
har tänkt ställa mig i duschen sen slappa lite o se tv , fastän jag har mycket jag borde göra....nånå....jag kanske får ork att göra lite nytta efter duschen.....
är tillbaka sen igen

Inga kommentarer: